Ședința Adunării Generale a Asociației din data de 28.04.2022
mai 2, 2022
În data de 28.04.2022, ora 12:00, a avut loc ședința Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Ilfov (ADIGIDI) aplicându-se procedura de vot la distanță.
În temeiul prevederilor art.19 coroborat cu art. 20 alin (2) pct.2 , din Statutul ADIGIDI și în conformitate cu:
- Prevederile Procedurii de vot la distanță în cadrul Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deșeurilor Ilfov;
La data da 19.04.2022, au fost transmise membrilor Adunării Generale a Asociației, convocatorul, ordinea de zi, formularul de vot și cu anexele aferente prin intermediul poștei electronice.
Ordinea de zi:
- Alegerea secretarului de ședință care va redacta procesul-verbal al ședinței.
- Aprobarea Raportului de activitate și acordarea descărcării de gestiune ale membrilor Consiliului Director pentru anul 2021 (Anexa 2).
- Aprobarea situațiilor financiare aferente anului 2021( Anexa 3 – Bilanț, Contul rezultatului exercițiului financiar, Repartizarea rezultatului exercițiului financiar, Raportul Comisiei de Cenzori, Raportul de audit pentru situațiile financiare la data de 31.12.2021).
- Diverse.
Ordinea de zi este aprobată în unanimitate cu 37 de voturi ”pentru”, 0 voturi ”împotrivă” și 0 abțineri.
- S-a desemnat în unanimitate secretar de ședință domnul Silvestru TĂNASE, secretar ADIGIDI.
Voturi pentru 37; împotrivă 0; abțineri 0. Nu au existat observații.
- Aprobarea Raportului de activitate și acordarea descărcării de gestiune ale membrilor Consiliului Director pentru anul 2021 (Anexa 2).
Conform Anexei 2 transmisă alături de Convocator, membrilor asociați le-a fost prezentat Raportul Consiliului Director pentru anul 2021. În urma prezentării acestuia, se aprobă și se acordă descărcarea de gestiune a membrilor Consiliului Director pentru anul 2021.
Voturi pentru 37; împotrivă 0; abțineri 0. Nu au existat observații.
Se aprobă cu un număr de 37 de voturi.
- Aprobarea situațiilor financiare aferente anului 2021( Anexa 3 – Bilanț, Contul rezultatului exercițiului financiar, Repartizarea rezultatului exercițiului financiar, Raportul Comisiei de Cenzori, Raportul de audit pentru situațiile financiare la data de 31.12.2021)
Conform Anexei 3 transmisă alături de Convocator, membrilor asociați le-au fost prezentate Bilanțul, Contul rezultatului exercițiului financiar, Repartizarea rezultatului exercițiului financiar, Raportul Comisiei de Cenzori, Raportul de audit pentru situațiile financiare la data de 31.12.2021.
Voturi pentru 37; împotrivă 0; abțineri 0. Nu au existat observații.
Se aprobă cu un număr de 37 de voturi.
- Diverse
Nu au existat propuneri.